Informacja o prawie odstąpienia od umowy zawartej na odległość
Drogi kliencie, zobacz jak w prosty sposób zrobić zwrot w naszym sklepie.
Na zwrot jest aż 30 dni, bez podania jakiejkolwiek przyczyny, bez tłumaczenia.
Po upływie 30 dni, od dnia otrzymania przesyłki, możliwość zwrotu wygasa.
Aby dokonać zwrotu musisz nas o tym poinformować :
Możesz wysłać mail na adres: biuro@galea.pl korzystając z formularza zwrotu (pobierz tutaj), jednak nie jest to obowiązkowe. Otrzymasz maila zwrotnego o przyjęciu zgłoszenia.
Nie musisz pisać maila z informacją o zwrocie. Możesz wydrukować formularz zwrotu (pobierz tutaj) nie jest to obowiązkowe, lub swoimi słowami, w sposób jednoznaczny napisać, że zwracasz zakupiony towar. W tym przypadku maila zwrotnego o przyjęciu zwrotu dostaniesz po odebraniu przez nas twojej przesyłki.
Następnie:
- Zapakuj biżuterię w oryginalne pudełko i dołącz paragon. Zabezpiecz tak, aby dotarła do nas bez uszkodzeń.
- Jeżeli masz możliwość wysłania za pomocą paczkomatu, napisz to w mailu, a my wyślemy etykietę zwrotu.
- Wydrukuj, naklej na paczkę i umieść w paczkomacie.
- Każda inna forma zwrotu jest również możliwa, należy jednak pamiętać, że zwrot poniesionych kosztów zwrotu jest równy najtańszej opcji wysyłki w naszym sklepie, czyli 14 zł.
- Termin na zwrot to 14 dni od dnia, w którym poinformowałeś nas o odstąpieniu od umowy.
Przesyłkę proszę wysłać na adres: Paweł Giec Firma Handlowa ul. Ordona 2/1 31 – 524 Kraków
Po otrzymaniu przez nas przesyłki, dokonamy zwrotu należnej kwoty niezwłocznie, a w każdym przypadku nie później niż 14 dni od dnia, w którym zostaliśmy poinformowani o odstąpieniu od umowy.
Zwrotu płatności dokonamy przy użyciu takich samych sposobów płatności, jakie zostały przez Ciebie użyte w pierwotnej transakcji, chyba że wyrażnie zgodziłeś się na inne rozwiązanie.
Dziękujemy.
Reklamacja produktu
Szanowny Kliencie dbamy o Twoje prawa, w tym także o prawo do złożenia reklamacji.
Podstawa i zakres naszej odpowiedzialności za wady produktu z tytułu rękojmi jest określona powszechnie obowiązującymi przepisami prawa, w szczególności przepisami Kodeksu Cywilnego. W przypadku stwierdzenia wady towaru Klient ma prawo do złożenia reklamacji w terminie 2 lat od dnia dostarczenia towaru i w terminie 1 roku od dnia stwierdzenia wady towaru. W trybie i na zasadach przewidzianych przepisami kodeksu cywilnego Klient może żądać naprawy towaru, wymiany towaru na wolny od wad, obniżenia ceny towaru lub może odstąpić od Umowy Sprzedaży. Reklamacji nie podlegają towary noszące ślady uszkodzenia mechanicznego, nieprawidłowego użytkowania ( zasady prawidłowego użytkowania biżuterii zobacz) jak również starcie się powłok złotniczych w przypadku biżuterii.
Sprzedający niezwłocznie, jednak nie później niż w ciągu 14 dni od otrzymania reklamacji, ustosunkuje się do złożonej reklamacji . Aby skorzystać z prawa do reklamacji, muszą Państwo poinformować nas o swojej decyzji mogąc w tym celu wypełnić formularz ( pobierz tutaj) i wysyłając go pocztą tradycyjną lub elektroniczną.
- pocztą tradycyjną na adres : Ul. Juliana Konstantego Ordona 2/1, 31-524 Kraków
- w formie elektronicznej za posrednictwem poczty elektronicznej na ardres: biuro@galea.pl
Szczegółowe informacje dotyczące reklamacji produktów, jak i odstąpienia od umowy znajdziecie Państwo w regulaminie.